Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service.

Du kan lytte direkte på siden her - eller du kan abonnere et af disse steder:

iTunes - klik for at abonnere

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Hvem er Leon Birdi?

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje. Mine kunder er både private og offentlige - store og små.

Jeg holder foredrag om salg og salgskultur - og jeg rådgiver hver dag virksomheder om hvordan de kan øge deres omsætning.

Læs mere - og kontakt mig - på birdi.dk

...eller nøjes med bare at lytte.

Velkommen til :-)

Feb 21, 2017

Disruption? Du skal da bare holde på dine kunder!

Well, helt så enkelt er det måske ikke, men på den anden side, så er der mange ting du kan gøre når dine nye, farlige konkurrenter bider dig i haserne.

For tænk nu på hvordan verden havde set ud hvis:

Taxi havde udviklet en app der var bedre end Ubers

Boghandlerne havde startet deres egen Amazon

Hotellerne var gået sammen med udlejningsbureauerne og have udviklet en bedre Airbnb

De skete ikke. Derfor kom Uber, Amazon og Airbnb. Og de nappede alvorlige markedsandele.

Ikke kun fordi de var billige. Især fordi de så et behov som de etablerede ikke så. Og som mange af de etablerede stadig ikke anerkender.

I denne podcast taler jeg med Henrik Stender fra Adaptors.dk om hvorfor der kommer ny konkurrence - og især om hvad du kan gøre for at ride med på bølgen.

Alternativet til at ride med er jo at drukne - og det skal mine lyttere ikke udsætte for.

Four Moments Of Truth

De fire "Moments Of Truth I min samtale med Henrik kan du høre om de fire moments of truth - altså de fire vigtige tidspunkter i kunderejsen, hvor du som leverandør bliver målt, vejet og vurderet.

Lyt med til denne korte snak om de vigtige kontaktpunkter i kunderejsen. Du får konkrete tips til at justere dine egne kunders oplevelse - og mon ikke der er en ting eller to som du kan forbedre?

Go' fornøjelse med denne podcast #33 fra Leon Birdi - med guest star Henrik Stender :-)