Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcastepisoder om salg og service.

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje.

Velkommen til :-)

Jun 17, 2022

Onkel Birdi kører og fortæller.

Dette er en ny episode og et nyt format. Som det vil fremgå af episoden, sidder jeg ofte i bilen og har en masse på hjerte. det kan være et nyt tip, der booster dit salg.

Det kan være en ide, som jeg noterede mig, at en kunde har opnået gode resultater med.

Ofte vil det være noget, som jeg lige har erfaret på et møde eller på et kursus - noget som du, vel at mærke, kan lære af.

Så derfor: Velkommen til den første pilot-episode, hvor jeg podcaster fra min bil på vej ud eller hjem.

Lydkvaliteten er ikke som i de episoder, hvor jeg står i mit studie med den gode mikrofon og lyddæmpning, men jeg synes selv, at lyden er blevet god. Jeg håber, at du synes det samme.

Til sagen! I denne, første podcast-fra-bilen episode kan du få et indblik i, hvordan en mindre startup fik en aha-oplevelse, da vi arbejdede med at bryde deres salgsmål ned. Til det brug, har jeg jo min gode "målsøger". Målsøgeren er et Excel-ark, som jeg har udviklet gennem flere år, og som tvinger en salgsorganisation til at tage stilling til deres effektivitet på canvas, lead-konvertering, tilbuds-konvertering osv. Målet er enkelt: Oversæt dit salgsmål på mange millioner kroner til daglig handling.

Vil du osse ha' målsøgeren, så du kan sove bedre om natten? Se hvordan den virker her: https://www.youtube.com/watch?v=MrElsoLPMt4 og hent den her: https://www.dropbox.com/s/39efj2cmq0kpqi6/M%C3%A5ls%C3%B8ger%20Birdi%202021.xlsx?dl=0

Den anden kunde, som du kan høre om, fik også en aha-oplevelse. Men det var mere i retning af en hvorfor-pokker-har-vi-ikke-gjort-det-for-længst - oplevelse.

Kort sagt: Det er en global IT-producent som helt har glemt en enkel, velfungerende ting i deres eftersalg - noget de næsten blev flove over at erfare.

Mit gæt er, at du nok også kan optimere på dette punkt i dit job. Hvad det er? Lyt med, så finder du ud af det.

Husk: Der er masser af video, artikler og anden inspiration på birdi.dk/blog :-)

Tak fordi du deler min podcast - og tak fordi du lytter med.