Feb 21, 2017
Disruption? Du skal da bare holde på dine kunder!
Well, helt så enkelt er det måske ikke, men på den anden side, så er der mange ting du kan gøre når dine nye, farlige konkurrenter bider dig i haserne.
For tænk nu på hvordan verden havde set ud hvis:
Taxi havde udviklet en app der var bedre end Ubers
Boghandlerne havde startet deres egen Amazon
Hotellerne var gået sammen med udlejningsbureauerne og have udviklet en bedre Airbnb
De skete ikke. Derfor kom Uber, Amazon og Airbnb. Og de nappede alvorlige markedsandele.
Ikke kun fordi de var billige. Især fordi de så et behov som de etablerede ikke så. Og som mange af de etablerede stadig ikke anerkender.
I denne podcast taler jeg med Henrik Stender fra Adaptors.dk om hvorfor der kommer ny konkurrence - og især om hvad du kan gøre for at ride med på bølgen.
Alternativet til at ride med er jo at drukne - og det skal mine lyttere ikke udsætte for.
De fire "Moments Of Truth I min samtale med Henrik kan du høre om de fire moments of truth - altså de fire vigtige tidspunkter i kunderejsen, hvor du som leverandør bliver målt, vejet og vurderet.
Lyt med til denne korte snak om de vigtige kontaktpunkter i kunderejsen. Du får konkrete tips til at justere dine egne kunders oplevelse - og mon ikke der er en ting eller to som du kan forbedre?
Go' fornøjelse med denne podcast #33 fra Leon Birdi - med guest star Henrik Stender :-)