Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service.

Du kan lytte direkte på siden her - eller du kan abonnere et af disse steder:

iTunes - klik for at abonnere

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Velkommen til :-)

Mar 21, 2016

Du kan måske nikke genkendende til den traditionelle opdeling af firmaet: Dem der administrerer, dem der producerer, dem der sælger og dem der udvikler.

Nørden - som i min optik er et positivt ord - er ofte gemt lidt for meget væk. Han sidder og udvikler eller bevæger sig rundt med sine værktøjer - og han er ikke sælger. Til gengæld er han ofte i direkte kontakt med kunden - og han er den der i sidste instans kan gøre kunden rigtigt tilfreds - for han skal hjælpe sælgeren med at indfri kundens forventninger.

Den nærhed med produktet gør, at kunden kan være mere sammen med nørden efter det første salg - og den nærhed bør du få det bedste ud af.

Hør bla. om hvordan:

Du kan forbedre samarbejdet mellem sælger og nørd

Du kan sætte nørdens og specialistens salgsarbejde i system

Du kan motivere til salg - selv om nørden jo ikke er sælger

God fornøjelse - og husk, at der kan ligge mange, mange penge i en korrekt udført plan for nørden som sælger.