Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service. Vi arbejder med salgsoptimering i virksomheder. Dels via rådgivning om salgsstrategi og salgseksekvering - dels via foredrag om salg, workshops og salgskurser.

Vil du høre mig live? Så læs mere på salgsforedrag.dk

Sådan kan du lytte med:

iTunes - klik for at abonnere hvis du har iPhone

Stitcher - lyt med her hvis du er Android-bruger

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Hvem er Leon Birdi?

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje. Mine kunder er både private og offentlige - store og små.

Jeg holder foredrag om salg og salgskultur - og jeg rådgiver hver dag virksomheder om hvordan de kan øge deres omsætning.

Læs mere - og kontakt mig - på birdi.dk

...eller nøjes med bare at lytte.

Velkommen til :-)

Aug 19, 2016

Tredje og sidste del - tre timer med salgstræning direkte i dit øre...

  • Hvorfor er svenskere bedre til at yde service?
  • Er kundetilfredshedsanalyser spild af penge?
  • Hvad i alverden er værdibaseret salg egentlig?
  • Hvordan kan man vende et "nej" til et ja?
  • Spørgeteknikker der virker...

Dette og meget mere kan du høre i denne tredje og sidste del af vores "lytterne spørger - vi svarer podcast".

Vi kommer med vores syn på kundeanalyser - og vi griller alle jer der analyserer jer halvt ihjel.

Leon hidser sig op over virksomheder der ikke bruger mere energi på at sælge - mens Leif er den voksne og fornuftige.

Vi påstår at tyskere og svenskere generelt er bedre mennesker - og vi kommer også med gode råd til hvordan vi kan kopiere disse østlige og sydlige naboers gode kundeservice.

Så taler vi om spørgeteknikker - og her er faktisk en del at lære, selv for den øvede sælger.

Der kommer også en lang, lang dialog om værdibaseret salg - og du får en meget kort konklusion, som hjælper dig til at komme i gang med en værdibaseret dialog med dine kunder.

Næste podcast kommer til at omhandle et tema - mere herom på på vores respektive Facbook-profiler :-)