Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service. Vi arbejder med salgsoptimering i virksomheder. Dels via rådgivning om salgsstrategi og salgseksekvering - dels via foredrag om salg, workshops og salgskurser.

Vil du høre mig live? Så læs mere på salgsforedrag.dk

Sådan kan du lytte med:

iTunes - klik for at abonnere hvis du har iPhone

Stitcher - lyt med her hvis du er Android-bruger

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Hvem er Leon Birdi?

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje. Mine kunder er både private og offentlige - store og små.

Jeg holder foredrag om salg og salgskultur - og jeg rådgiver hver dag virksomheder om hvordan de kan øge deres omsætning.

Læs mere - og kontakt mig - på birdi.dk

...eller nøjes med bare at lytte.

Velkommen til :-)

Jan 17, 2020

Proaktiv, udadvendt og et rodehoved!

Sådan tror jeg mange af os sælgere er. Vi rykker. Vi går foran. Vi åbner døre - og vi er ofte ret dårlige til at lade fornuften styre - fordi vi er følelsesmennesker...

Kan du genkende det?

Kan du se dig selv om en glad og åben person - der måske burde være lidt mere struktureret?

Er du en gang i mellem frustreret over alle de døre der ikke er åbne?

I denne episode får du fem tips til at blive en lidt bedre sælger. Hør bla. om:

1 Prioritering

  • Kontroller dine ideer - prioriter din tid
  • Systematik i dit arbejde
  • Målsøgeren - få tid til dit salgsarbejde

2 Tidsstyring

  • Kalenderen skal styres af dig. Sådan gør du
  • Min tid - skab ro til dig selv med "min tid"

3 Familie

  • Familietid er vigtigt - også når du har travlt
  • Job og succes - eller tid til familien?
  • Sådan balancerer du din tid bedre mellem familien og jobbet

4 Positiv tankegang

  • Tolk positivt - verden kan jo enten være positiv eller negativ
  • Dine tanker er din virkelighed - tænk rigtigt...
  • Derfor er kundens afvisning ikke en afvisning...

5 Stol på matematikken

  • Sådan vurderer du om dine indsatser har en effekt
  • Derfor skal du ikke give op for tidligt
  • Kunder er langsomme - og du er utålmodig - derfor skal du blive ved...

Her er linket til den omtalte målsøger:

https://www.dropbox.com/s/hnizj1h338z0xbb/M%C3%A5ls%C3%B8ger%202020%20Leon%20Birdi%20Podcast%20Episode%2053.xlsx?dl=0

...og her finder du en video der gennemgår princippet i målsøgeren. Bemærk at den målsøger du downloader er en udvidet version - men princippet er det samme :-)

Tak fordi du lytter med.