Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service. Vi arbejder med salgsoptimering i virksomheder. Dels via rådgivning om salgsstrategi og salgseksekvering - dels via foredrag om salg, workshops og salgskurser.

Vil du høre mig live? Så læs mere på salgsforedrag.dk

Sådan kan du lytte med:

iTunes - klik for at abonnere hvis du har iPhone

Stitcher - lyt med her hvis du er Android-bruger

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Hvem er Leon Birdi?

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje. Mine kunder er både private og offentlige - store og små.

Jeg holder foredrag om salg og salgskultur - og jeg rådgiver hver dag virksomheder om hvordan de kan øge deres omsætning.

Læs mere - og kontakt mig - på birdi.dk

...eller nøjes med bare at lytte.

Velkommen til :-)

Mar 28, 2019

Social Selling Tragt

Den Moderne Sælger III

I denne foreløbigt sidste episode af Den Moderne Sælger, taler Mr. Social Selling, Leif Carlsen og jeg om hvordan du kan arbejde med det moderne og det klassiske salg gennem hele salgstragten. Du får vores input til at styre processen - og til at måle effekten...

Den moderne salgstragt

...er ikke en tragt. Den er mere et "Y" hvor dine leads kommer to steder fra:

Det ene sæt leads kommer via traditionelt salg, fx telefoncanvas og markedsføring via annoncer - og måske via messer og dit netværk.

Det andet sæt kommer via dine indsatser på de sociale medier - det være sig Linkedin, Facebook, Instagram, Twitter eller andre relevante kanaler.

Her kan du høre om hvordan den "nye" salgstragt påvirker dine muligheder for at sælge.

Senere i episoden taler vi om:

Asynkront salg - det faktum at meget moderne salg ikke sker når kunden er på - men når det passer dig.

Nye salgsvåben - lær hvordan social selling kan supplere dit målrettede og ret præcise salg med en noget bredere indsats.

Effektmåling af dit traditionelle og sociale salg. Her får du input til at måle effekten. Ikke bare af den traditionelle: Telefoncanvas - møde - tilbud - ordre som har eksisteret siden telefonen blev opfundet... Du får også input til at effektmåle på dit sociale salg - en disciplin som er mere relevant og værdiskabende, end mange tror.

Alt i alt en god, gedigen omgang salgsboost - men kun for den moderne sælger :-)

Go' fornøjelse!