Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcasts om salg og service. Vi arbejder med salgsoptimering i virksomheder. Dels via rådgivning om salgsstrategi og salgseksekvering - dels via foredrag om salg, workshops og salgskurser.

Vil du høre mig live? Så læs mere på salgsforedrag.dk

Sådan kan du lytte med:

iTunes - klik for at abonnere hvis du har iPhone

Stitcher - lyt med her hvis du er Android-bruger

Tunein - bla. for Android-brugere

Soundcloud - klik for at lytte

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Hvem er Leon Birdi?

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje. Mine kunder er både private og offentlige - store og små.

Jeg holder foredrag om salg og salgskultur - og jeg rådgiver hver dag virksomheder om hvordan de kan øge deres omsætning.

Læs mere - og kontakt mig - på birdi.dk

...eller nøjes med bare at lytte.

Velkommen til :-)

Mar 29, 2018

Sådan stopper du kundens snak om pris, pris og atter pris!

I denne podcast får du input til at undgå at tale pris med kunden. Du møder sikkert kunder som gerne vil tale om prisen - kunder der starter med at ringe op og spørge: "Hvad koster en bla bla bla?"

Det er en forkert spørgsmål. Det må ikke besvares!

Det er den korte konklusion på denne podcast, hvor du naturligvis får masser af konkrete eksemplerm på, at komme uden om prissnakken.

Du lærer bla. om:

Derfor snakker kunder ofte pris

Derfor er prissnak forbudt

Sådan forebygger du, at kunden spørger til prisen

Sådan kan du behandle prissnak der ikke er relevant

Derfor skal du ikke have respekt for at kunden har et budget.

Kunder tror...

Kunder tror, at de ved noget. De tror at de kender produktet - at de kan gennemskue prisen. Der kan nogen - men mange kan slet ikke.

De kan se produktet og prisen - men det betyder absolut ikke, at de også kan gennemskue noget.

De kan ofte ikke se det som de får for prisen - altså det der ligger under linjen. Det kan være:

Service

Garanti

Kvalitet og holdbarhed

Så din opgave er at styre kunden.

 

Hvis du vil supplere denne podcast - så læs min artikel på amino.dk om samme emne. Det er der flere tusinde som allerede har gjort.

God lytte- og læselyst.

Husk: Du kan få meget mere inspiration på birdi.dk