Preview Mode Links will not work in preview mode

Podcasts om salg og service

Her på siden finder du alle mine podcastepisoder om salg og service.

Hvis du vil vide mere, kan du blive ven på Facebook eller connecte på Linkedin - eller du kan besøge min blog om salg på birdi.dk/blog

Jeg er salgs- og servicebooster, hvilket betyder at jeg hjælper virksomheder til at få bedre bundlinje.

Velkommen til :-)

Oct 9, 2017

Tak for din support!

Denne podcastepisode er en hyldest til dig der lytter med. Jeg er glad for og stolt over at der på kun lidt over 1,5 år har været mere end 100.000 downloads af denne podcast.

100000 podcast lytninger

Det skal fejres - og derfor har jeg spurgt lytterne: "Hvad vil I gerne høre om?"

Resultatet kan du høre i denne 100.000 Special med en lang række emner om salg.

I denne episode kan du høre om følgende emner:

  1. Video som salgsbooster
  2. Trusted Advisor
  3. Hvordan podcasts påvirker salget
  4. Sådan sælger du mere uden at annoncere dig fattig
  5. Sådan arbejder den moderne sælger med canvas
  6. Intelligent canvas når du sælger komplekse produkter
  7. Hvordan gør du en utilfreds kunde tilfreds igen?
  8. Relationsopbyggende salg

Tak til alle jer der sendte forslag ind!

Der er kommet input fra bla.:

Thomas Martinsen
Der gerne vil høre om "Video som salgsbooster"

I dette afsnit kan du bla. høre om hvorfor du skal bruge video når du sælger. Hvorfor Youtube nok er bedre end Vimeo - og om Googles power i den forbindelse.

Du kan høre om hvorfor videoen er med til at gøre dig mere autentisk - og om forskellen på at sende live og lave redigerede optagelser.

Du får også min egen korte guide til at komme i gang med de "nemme" videoer - og information om hvordan jeg selv bruger video til at øge salget.

Hvis du vil have helt konkret viden om video, så har Thomas faktisk en super god side selv - den linker jeg til her

Bilal
...vil gerne høre om The Trusted Advisor

Trusted Advisor er en måde at være sælger på, hvor du har fokus på kundens bundlinje - ikke kun din egen. Du kan læse lidt mere om emnet i denne artikel.

Jeg kobler begrebet Trusted Advisor til rollen som sælger - og du kan høre om, hvordan salgstræning og det at udvikle sig som sælger, bør indeholde masser af Trusted Advisor.

Vil du læse mere? Så klik her og læs om begrebet på den officielle webside

Michael Sjøberg
...skriver: "Kan du ikke tale om hvordan podcasts påvirker salget?"

Det har jeg gjort - og pointen i denne del af podcasten er bla. at du kan bruge podcasts til at fremstå som ekspert - og til at hære inde i hovedet på dine kommende kunder i timevis.

Du kan også høre om, hvorfor alle kan podcasts - og om hvorfor det ikke er nødvendigt at have et produkt, som der er bred interesse for - tværtimod.

Philip Lucas Roager og Mogens Bertelsen
Disse to herrer har bedt mig om at tale om, hvordan du sælger uden at annoncere dig fattig - især når man er en mindre virksomhed.

I denne del af podcasten taler jeg bla. om hvorfor annoncer virker dårligere og dårligere - og om hvorfor det kan være en fordel for den lille virksomhed.

Du kan også høre om kundens købsproces der har ændret sig - og om hvad du kan gøre, for at imødekomme den situation - uden at spendere formuer.

Leif Carlsen
...har bedt mig om at fortælle om, hvordan den moderne sælger arbejder med canvas.

Kort fortalt omhandler det afsnit, at man ikke med succes kan sætte sig til telefonen og ringe som en gal. Det virkede nogenlunde før år 2000 - men nu er der billigere, sjovere og mere effektive veje til succes med mødebooking...

Kig forbi Leifs supergode side om social selling - det kunne være, der var et hint eller to om samme emne :-)

Søren Brinch
...er interesseret i samme tema - og han beder mig fortælle om, hvordan man booker møder med direktører - når der er tale om komplekse produkter.

Her kan du høre mere om Trusted Advisor som mødebooker - og det at undersøge og involvere, snarere end at pådutte.

Endelig taler jeg om, at du måske skal ringe - ikke for at booke et møde, men for at starte en relation. Du kan fx høre om, hvorfor det ikke haster med at booke møder, når salget er komplekst og dermed en lang proces.

Michael Bjørn Olsen
...vil gerne vide: Hvordan gør du en sur kunde tilfreds igen?

Det er der faktisk en opskrift på - opskriften på at booste loyaliteten, når den har været på en prøve, får du i afsnittet.

Jeg vil også anbefale dig at læse denne værktøjsartikel om samme emne.

Vil du gerne have konkrete input til at løse konflikter med kunder? Så læs denne tre-trins artikel som også indeholder et gratis værktøj der er lige til at printe

Henrik Ingemand
...får æren af at afrunde, med sit ønske om at høre om begrebet "relationsopbyggende salg"

Her vender jeg igen tilbage til Trusted Advisor - og til tankegangen om ikke at være en irriterende oversælger.

Hør bla. om hvordan du gør dig interessant på lang sigt - fx via seminarer, webinarer og abonnementer på fx nyhedsbreve og podcasts.

Hør også om "Know - Like - Trust - Buy" og om hvordan du kan arbejde med "like" for at opnå værdifulde relationer.